+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Interfejs MS

Member Aether is an unknown quantity at this point
    Aether jest offline

Domyślnie Interfejs MS

Aktualny interfejs jest dobry, ale wg. mnie mógłby być lepszy:

Tak więc zmiany:
    - Kompletnie zrezygnować z górnego paska, gdyż wygląda on... dziwnie.
    - Log dodać jako kolejną kartę za informacjami o pliku.
    - Napis Pobieranie pod narzędziami zamienić w przycisk, który będzie zmieniał okno na wysyłanie i vice versa.
    - Przy okienku wysyłania dorzucić pod Pomocą przycisk Baza Uploadów.
    - Rozsyłacz i dosyłacz segmentów przerzucić do opcji.
    - Pod przyciskami pobierania, zatrzymywania i kasowania dorzucić jeszcze jeden, odpowiadający za dodawanie pobierania/uploadu.
    - Narzędzia, pomoc, ustawienia i chowanie do traya przerobić na 4 przyciski na pasku statusu w prawym dolnym rogu.
    OK, nie jestem mistrzem grafiki, ale +/- tak by to miało wyglądać. Taki interfejs zajmuje mniej miejsca na ekranie, a nie traci na funkcjonalności. Oczywiście, to tylko moja mała sugestia

Admin RafaelX is a glorious beacon of light RafaelX is a glorious beacon of light RafaelX is a glorious beacon of light RafaelX is a glorious beacon of light RafaelX is a glorious beacon of light RafaelX is a glorious beacon of light
    RafaelX jest offline

Domyślnie

ja tez myślałem o zmianie wyglądu interfejsu na podobny do jdownloadera bądź uTorrenta ale...

to wymaga dużego nakładu pracy
    jeśli masz czas i chęci możesz zrobić "szablon" formatek i posłać mi go na pm, ale nie gwarantuje ze w najbliższym czasie to zostanie wdrożone, powodem jest to iż planujemy bardzo dużo zmian i na wygląd czasu teraz nie poświecimy.

może później dorzuce mój projekt

Member Aether is an unknown quantity at this point
    Aether jest offline

Domyślnie